Fredag äntligen ....

God morgon på er : ) Va så jälka trött igår så jag pallade inte skriva igår ...

Men idag är jag pigg och ska snart iväg och jobba , dubbelpass idag då ... Annars så är det väl bra

Vi har iallafall fått en ny dörr till huset och ett snart helt nytt badrum ..men gud va lönt att få det badrummet nu då
hade önskat det varit klart i mars som lovat men men man kan inte få allt här i världen ....

Ja jo vi har ju fått tag på ett hus i närheten och skönast är ju att man slipper byta skola och dagis ... den lilla biten kan man skjutsa tjejerna ...

Iallafall hade jag ljusparty och det var jätteskönt för fossingarna : ) och jag fick beställa för ett värde av 443 kr ... tack vare mina gäster beställde så bra ...

Så nu den 20 jan ska jag ha ett till ... så myssssigt med ljus nu på mörka kvällarna ...

Ha en bra dag


Kommentarer
Postat av: Bea

Godmorgon! Hoppas du får en toppenbra dag :)

2009-10-30 @ 07:29:16
URL: http://fotobea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: