Onsdag och ikväll blir det Spakväll : )

Jaha så var det Onsdag ...fan va dagarna går fort alltså ... Idag blir det 3 timmarspass på jobbet skoj ...

Imorgon så blir det en låååång dag , är inte hemma förrän vid halv 6 eller nåt men men ett måste : )

Fredag är man hemma vid halv 4 ..

Ikväll så blir det lite folk eftersom ikväll ska jag ha spakväll med ljus ....

När man väl är hemma sen så blir det besöka källaren , hm måste röja bort skit man inte ska ha kvar ... att det där : det är bra att ha och poff så har man hur mycket skit som helst " det är bra att ha " ..

Jag förstår bara inte hur mycket skit man kan samla på sig alltså , men iallafall så blir det storröjning för på Lör åker allt skit på tippen ...

Ja och vi måste flytta så jävla tråkigt för vi stormtrivs i huset men tyvärr så måste hyresvärden sälja och vi kan tyvärr heller inte köpa det .... Hade jag haft mina 11 miljoner så ... men tyvärr så är det ett bluffbrev som cirkulerar så några 11 miljoner lär man inte se till : ) fast dom skulle passat jäkligt bra i fickan nu ...

Till helgen hade jag velat fara till min bästis men har inte fått tag på någon barnvakt ; ( och nästa helg så blir det födelsedagmiddag hos svärmor för då fyller gubben 35 .... så får man väl då vänta till helgen efter eller något ...
Hoppas bara dom kan då ...

Så jäkla typiskt också när man väl planerar att åka så händer det alltid något som gör att man inte kan åka ... man blir lika besviken varje gång men som sagt man får göra det bästa av situvationen ... man får lägga av att planera utan bara handla ...

Nä nu ska det bli morgonkaffet och morgonciggen , får jag inte det innan alla vaknar så kan jag lova att draken sprutar MYCKET eld om den retas ..... därför går denna drake upp 1 timme alla andra i lugn och ro så är allt lugnt ...

Ha en bra dag mina bloggläsare .... :)



Kommentarer
Postat av: Helen

Måste ni flytta igen...=( Vart, har ni något i närheten?

2009-10-28 @ 07:44:16
URL: http://hlilja.bloggspace.se
Postat av: Lindsie

Åh, hoppas ni får trevligt på spa kvällen :)

Och du, vi har hela livet på oss att ses så att det inte gick nu i helgen gör inget! <3



Puss och Kram

2009-10-28 @ 18:16:13
URL: http://lindsiie.blogg.se/
Postat av: Magda

Jag hade gärna passat dem men ska ju bort :)

2009-10-28 @ 20:06:43
URL: http://magdam.blogg.se/
Postat av: Lindsie

Vad var det du blev lite sur över?:( Vad är den 20 januari för dag?Jag vill mer än gärna komma och träffa dig, krånglet är bara att ta sig ut till er. Saknar dig med, massor!<3 Kärlek

2009-10-29 @ 23:18:52
URL: http://lindsiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: