All misshandel som rör barn ...

som tex lägga hand på dom eller skita i sina barn totalt eller vilken typ av misshandel som rör barn är väl det mest förnedrande som finns ... det finns många typer av misshandel ... och dessa människor ska få kallas sig föräldrar ..egotrippade jävla idioter som bara tänker på sitt jag jag jag ...

Värsta misshandel som finns är när det är barn som är inblandade ..jag ryser i hela kroppen när jag hör eller läser hur barn behandlas av sina föräldrar ..ärligt talat så tar man inte mycket för sådana människor ...och människor som ljuger för att vinna på något själv ..är också ett slag av sitt ...
Och sen en del som tror dom vet så mycket bättre ..man blir så ledsen i ögat när man läser något som handlar om barn ...

Dessa som gör detta borde sättas in och kasta bort nyckeln...fast vissa tycker annolunda ...jag förstår mej bara inte på dessa människor ..blir så ledsen...

Nu till något roligare ..Flytten står för dörren och längtar verkligen :) och dessutom fått ett extrajobb som ringer in mej om dom behöver hjälp ..tom fått anställningsbevis påskrivet så på mån tis bär det av på första jobb...flyttstäd bara älskar sånt ...fast all städning är rolig :)

Idag blir det intervju så får väl se hur det går ... hopas hoppas ....:)

Håll tummarna ..:)

** Ta vara på det du har för man vet inte om det är borta imorgon **

Älskar mina barn ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: