Måndag igen betyder

Bup nästa ...Lucas o jag ska dit igen ( var ju där förra mån också då vi kom sent ) men idag så kommer vi vara där i tid :)

Helgen bestod av att Fredde o pojkarna med körhjälp åkte på tippen med en massa skit som legat ...man far dit alldeles för lite ....man ska åka innan det blir fullt ....fast ni vet väl det där ..bra att ha ... :)

Emil börjar verkligen växa till sig ... han börjar bli längre än mamma sin ..så snart får man se upp till honom ....:)
Mammas pojke :)

Måste ta kort nya kort på barnen och lägga in ...

Sen fick jag en förfrågan om jag ville vara chafför till Ullared ...haha ..hm ..vem vill inte det ??? nä inte jag heller ... så slutet av denna månad bär det av till Ullared o vem vet man kanske hittar några fynd till barnen och gubben ???

Nu ska kaffe intas väcka barn o gubbe sen bär det av till Ystad ..ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: