Onsdag

Japp så var det plötsligt onsdag ..

Vad har hänt idag , jo jag tog pojkarna till frissan idag och så fina dom blev :) mammas gopojkar
så hamnade jag också framför saxen oxå och blev riktigt nöjd :)

Filmkvällen med Lucas blev lyckad ..vipstolar med fotstöd mm ...filmen var helt ok rätt häftigt med 3D ...lite mer känsla i filmen ... så Lucas var nöjd och längtar till nästa ensam med mammadag :)

Sen på Mån var Lucas och jag till bup o kom 30 min sen pga av vi satte oss på fel buss ..så typiskt ...
efter vi kommit hem börjar jag må jättedåligt ..ont i huve illamående ..så jag låg pall i soffan hela kvällen men filten i örat ..närå men kudden i örat menar jag ....

Snart släpps trailen av tredje filmen av Twilight ... längtar till den släpps på bio ... en annan serie som är i min smak är ** Vampire Daires ** ..tycker den e bra ..lite mer tuff handling och lite mer action ...

Nu kallar favoritspel på face ...** Jewel Puzzle 2 ***

Ha de

Älakar mina barn över allt annat !!!!!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ja 3D är riktigt häftigt!



Ett tips: gå med www.gratis5.se/user/register/Jeanette81 Det går snabbt att gratis få presentkort och finns presentkort på nästan alla kedjor. Tog mig bara 3 veckor att få ihop till det första. Går man med via länken ovan får man just nu 25 extra poäng, dvs. totalt 75 mot annars 50. Så passa på!



Ha en härlig söndag!

2010-03-07 @ 10:45:57
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: