Söndagen gjorde jag ...

hela lägenheten ren från tak till golv :)

Igårkväll kom goa vänner på besök och vi satt o snackade o drack cider ..kunde varit bättre cider dock men som sagt man får väl ta det som de är .... iallafall så blev det en lyckad kväll med mycket cider och mycket fnitter :)

Länge sen man satt uppe till kl halv 4 på morgonen och skrattade som en gnu ( fast nu vet jag ju inte hur en gnu skrattar ) ont i både kinder o magmusklerna.... tack för en lyckad kväll Jennie o Otto :) det måste göras om ... fast gubbarna snussade kudde dom medans vi tokar satt o skrattade röva av oss ..hahahaha :)

Ja så var det ju en ny vecka på g då ... veckan ser ut än så länge ut ..ledig Mån för Fredde börjar sin första arbetsdag :) tis än så länge ledig samma ons tors men på Fre ska det jobbas :) skoj skoj...

Fast ledig och ledig mån e jag ju dock inte ...ska upp kl 5 för att sedan åka till Dalby och jobba 2,5 tim :) sen in på kontoret med lönelappen :)

Nu ska jag dricka lite java sen blir det bingen tlött i ögat : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: