Söndagen den 24 April 2011

Hej alla mina vänner :) Här har det då hänt saker vill jag lova :)
Jag har ju fått jobb i Ystad på 18 timmar i veckan men nu den 13 maj så börjar jag jobba ca 36 timmar i veckan alltså jag kommer jobba från Mån- Fre 7.00 till 15.00 varje dag och dessutom blir jag ledig på helgerna :) det gillas mycket fast jag hade inget emot att jobba helger ....
Och mammas stora pojke har fyllt hela 17 år EMIL , tiden går så fort ... Jennifer blir ju 8 och Felicia blir 6 och ska börja förskolan till hösten mammas stortjej ...Lucas blir 14 och Magda blir 20 ...hua nu börjar jag känna mej gammal :) eller nä förresten det gör jag inte ...:)
Och mina arbetskamrater är bäst :) alltid glada miner och goda skratt :)
Och i juni vankas det STUDENT Magda slutar skolan , mammas fighter ...är så jävla stolt över att hon klarat sig så bra som hon gjort .... när hon börja halva 8:an här nere så sa dom att hon inte kommer gå ut med godkända betyg i flera ämnen ...tji fick dom som sa det ...nu har hon godkänt i alla ämnen utom ett .... men jag är glad att hon slutade sin skola i norrland för den skolan är helt kass ...ligger kvar på 1400 - talet typ ... dom ligger något före här nere vilket vi fått bevis på ..... nog om det ...Magda du är en kämpare :) jag är så stolt över dej :)
Jennifer har flyttat tillbaka till sin gamla skola , vilket har medfört att jag fått en helt annan tjej på morgonen ... alltid pigg o glad när man väcker henne nu , förr tog det ca 20 min för att få henne till skolan och alltid sur  o bobbig ... men nu är hon glad och postitiv igen :)
ja lite blev det skrivet iallafall :)
Saknar mina vänner ......


Kommentarer
Postat av: Carina Johansson

Ja du Lii.Livet går lite väl fort.Men vad roligt att allt verkar vara bra med er alla.Magda har väl ärvt kämparglöden av sin mamma för du är ju en kämpe du med.Ha det så gott.

2011-05-14 @ 09:45:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: