Lördag den 18 februari

Ops så blev det plötsligt februari ,jisses så fort månaderna går :)
Ja vad ska man skriva .. Har varit dålig ett tag men e på bättringsvägen men nu har jag börjat få ont i mina fingrar och handleder :/ skumt
Om 1 vecka åker jag till Ullared igen , var där i Nov senast men det är en affär jag diggar att gå i ... :)
Sen så går mina funderingar kring folk som säger sig vara ens vän men i slutändan så är dessa bara en eller massa lögnare .... om jag hade en kompis som behövde min hjälp ... självklart jag skulle ställa upp oavsett vad det handlade om och i den mån jag kan hjälpa till , alltså ge och ta ...men vad heter ordspråket ** Håll dina vänner närmast men håll dina fiender närmare ** eller nåt sånt .
Nä familjen e viktigast och dem kan man lita på åtminstone ...
Och alla tjatar åh när kommer ni upp och hälsar på när kommer ni upp och hälsar på ???? Men ok det var jag som flyttade men ärligt det faller väl inte bara på mej att hälsa på eller ???
Ok jag är jävligt dålig på atthöra av mej till er vänner i Norrland men en sak ska ni veta jag tänker på er :)
Jag jobbar och dom flesta sommrarna så har man haft jobb och då har man ingen rätt till sem men i år så äntligen har rätt till sem :) vilket jag kommer ta oxå men så står jag i ett vägsjäl :
Åka till Norrland träffa släkt o vänner ? Eller så stanna hemma och fixa med huset ( vilket jag älskar att göra , vara i trädgården mm ) och huset behövs verkligen och trädgården behövs en riktig rensning .... vilket jag inte har något emot ....
Lucas o Emil ska iallafall åka till Norrland ,en åker till Västerås och en till Ljungaverk :)
Och lilla jag ska jobba men har inget emot det för jag älskar verkligen mitt jobb och trivs skitbra :)
Nä nu ska jag städa ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: