20120602

Imorgon är det snart 2 veckor sedan Emils olycka hände ...Han har fortfarande inte vaknat tyvärr vilket sliter på mitt mamma hjärta ..att stå bredvid honom att inte kunna hjälpa honom det är jobbigt ...
Jag skulle göra vad som helst bara Emil vaknade men som jag tyvärr vet så måste man vänta vänta hoppas hoppas ...
Och han är flyttad till Ystad nu igår (201020601) och flyttenfrån Lund hade gått bra....
Han var lite mer öppen på ögat igår och var med med armen också , klämde min Hannas och Fredriks hand , det friska ögat var lite öppet och han rörde sina ben ben då och då ...
Livet är rätt orättvist , ett dumt val och ett dumt misstag och Emil straffas på det här viset ...medans den som körde kom lindrigt undan med bruten arm så jävla orättvist .... Sen till en viss del var det Emils val att kliva in den jävla bilen men ansvaret e hos föraren att veta också alkohol samband med körning e ju helt sjukt i huvuvdet ...
Och ni som inte vet så är jag jävligt stolt över mina barn ... Jag har alltid funnits där för dom på både gott och ont men ändå så finns det människor som bara vill en illa ...genom då att antingen smutskasta eller genom att prata skit men då ska jag säga en sak Huvudsaken är att jag mina barn vet så räcker det för mej ....
Men jag kommer aldrig kunna förlåta människor som genom dessa svåra dagar gett mej sådan mycket mer smärta som jag redan har efter detta med Emil hänt ...ok älska glömma och förlåta heter det men älska - nej , glömma - aldrig , förlåta - nån gång senare i livet  kanske ...men så är det jag känner ....Ni vet inte ett dugg bara tror och antyder ...
Jag älskar er Magdalena Emil Lucas Jennier & Felicia ... jag kommer aldrig sluta att säga det till er <3


Kommentarer
Postat av: Helen Hedman

Du är en väldigt fin person Li, glöm aldrig det! <3

2012-06-02 @ 09:39:25
Postat av: Eva

Finner inga ord... :( Men många, många styrkekramar till er alla!!

2012-06-02 @ 09:49:33
URL: http://evislillablogg.bloggplatsen.se
Postat av: Sonja

Hej Li!

Jag vet exakt hur dj... dömande människor kan vara, även de som borde stå en nära. Sen när det händer något så är de snabba med sina pekpinnar o skit. Du gör absolut rätt i att totalt skita i deras totalt ointressanta åsikter, DU är bäst helt enkelt!! Tusen tankar och kramar Sonja

Svar: Tack sonja det värmer mycket det du skriver och så sant
Li

2012-06-06 @ 10:22:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: