20120606

Vi är nu inne på 3 veckan med Emil på sjukhus , lite framsteg har det blivit men han har ju fortfarande lugninflamationen kvar så hans feber varierar hela tiden :/ en tröst i allt är att han blir lugn av våra röster så någonstans hör han oss ... Igår hade han suttit upp i sängen med hjälp av stöd från sjukgymnast o sköterskor , hade väl uppfattat att han försökte lyfta sin arm när dom skulle ta på han en thshirt ...
Snälla älskade Emil min älskade unge ..du klarar detta klarar vi detta tillsammans så klarar vi allt men du har mammas kämparglädje i dej <3
Sedan finns det ju orosmoment runtomkring , varför denna jävla förbannade plötsliga intresse ??? Jag förstår mej inte på människor som inte har en enda skam i kroppen ...Varför denna plötsliga intresse oj vad det är synd om dom ojojoj ...Var fanns alla när han var en glad sprallig skämtsam kille ?
Att något så trgiskt ska hända för att folk ska bry sig och sedan kasta en massa jävla gammmalt skit som hände för flera år sen ? Människor är gamar och parasiter och sedan vad som hänt för 5 år eller 10år sen vad fan har det med att göra nu ?
Sen så finns det alltid 2 sidor av allt men väljer man tro på en sida i flera massa år så har dom/de ingen rätt att kasta skit på en människa som gör sitt bästa av situvationen men som sagt det är vad jag tycker ..... håll er borta från mej och jag kommer aldrig förlåta er !!!!!
Och som sagt så är ju Emil 18år och han väljer själv vilka han vill umgås eller träffa , när han väl blir frisk att säga detta själv så hoppas jag innerligt att dessa människor lyssnar på det också ....men han är inte tillräckligt frisk ännu för det tyvärr ...
Och att något senare nu skulle uppröra Emil på något sätt och han blir orolig eller stressad på allt detta så snälla pressa honom inne ...eran tid kommer ha inte bråttom låt han nu få tillfriskna i lugn och ro sluta med en massa jävla snack hit och dit ...
Och jag är inte en jävla bitter människa men ni ska veta jag tar inte skit från någon som inte vet hela sanningen och framförallt så det viktigaste så skiter jag i totalt i vad ni tror eller tycker , det viktigaste i allt detta jävla skit så vet barnen och det är viktigaste ....
Ingen är perfekt !!!!!!!
Till dej Emil min älskade son :
MAMMA ÄLSKAR DEJ <3
Du klarar detta
vi klarar detta
vi är starka tillsammans
Kämpa nu <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig i det du skriver, funderarde också över allt plötsliga intresse över er och Emil när jag började följa hans sida. Riktigt tragiskt hur människor kan bete sig och människor som dessutom borde ha funnits nära Emil sen han var liten... Jag tänker på er varenda eviga dag och kan inte ens föreställa mig vad jobbigt det måste vara för er! Jag hoppas varje dag att ett under ska ske och att ni får tillbaka denna riktigt goa Emil som han var innan olyckan! Jag tänker ofta på den gången han var och hälsade på oss sist! GoEmil! <3 All styrka till er! <3

2012-06-06 @ 09:34:04
Postat av: Helen Hedman

Glömde visst att sätta dit mitt namn, men kommentaren är från mig //Helen :)

2012-06-06 @ 13:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: