20130310

Som sagt så är det ju ett bra sätt att skriva ner sina känslor har jag hört mendet jag skriver är så som jag känner , jag vet inte hur Fredrik eller någon annan känner men känslorna lär vara detsamma men olik mina ...alla är vi olika :) jag skriver för jag behöver det så som JAG känner och tänker ...om nu nån skulle ta illa vid sig så ja synd för dom men det är så jag känner ....och det finns människor som jag skulle kunna spotta i ansiktet och be dem dra åt helvete , men då sjunker jag bara till deras nivå för det är ändå en reaktion från mej dom vill ha ...och falska människor finns som e ens vän bara för att få reda på en massa och sedan sidan vid sidan av och snacka och lägga till en massa skit , bara för att göra sig intressant ...tyvärr så är det så ...jag vill inte ha dessa människor omkring mej för jag har klarat mej utan dem förr och gör det så bra nu också ...men när en sådan här olycka händer ens omgivning , många säger vi finns och behöver du/ni prata så finns vi här ...hm när man väl behöver hjälpen så var finns den ???
Det finns många typ av hjälp man ibland behöver och man förstår ibland så kan man inte men inte blir jag sur för det ...
Ok jag är kanske inte heller den bästa på att höra av mej men när det typ bara faller på mej att höra av mej så får det vara , alltså ge och ta jag är inte mer än människa jag med , men jag VET vart jag har mina verkliga vänner och dom håller jag varmt om mitt hjärta ...och det vet dom också ...jag skriver för min skull så jag känner och det finns människor som inte är värda en tanke ens , för varför finns dem nu när denna olycka hänt och var fanns dem förut ???? Är det så svårt att släppa falska fasaden ??? Förlåt men tyvärr så ger jag inte mycket för dessa människor ....jag är den jag är kan ingen acceptera det utan att försöka ge mej en massa skuld för allt gammalt groll , jag är en annan person än jag var förr ...men vissa lever kvar i det förgångna och synd för dem förjag har gått vidare ...Jag vet att alla beslut i mitt livhar varit rätt just då och vissa kanske inte har varit bra ...men som sagt ta mej för den jag är idag och inte för den jag var då !!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: