Söndag

Ja då e tjejerna lagda inför kvällen då och så börjar tankeverksamheten igen :/
Jobbedag imorgon som alltid :)
Är sällan jag är sjuk faktiskt men när jag verkligen blir det så blir jag det rejält ...
På 3 år som jag jobbat i Ystad så har jag väl kanske vart sjuk 8 ggr och sen får man väl räkna med vård av barn men tycker det är inte mycket ...:)

Idag har jag städat undan inför veckan och Fredde tog med sig tjejerna till hästarna för att få bort rastlösheten på dem och sig själv ...sen så tog vi en sväng förbi Emil och blev bjuden på kaffe medans Fredde hjälpte till med datorn ...

Ja en väldigt fin lägenhet Emil fått , och han stormtrivs samtidigt han tycker det är jobbigt att vara själv men så är livet ...fast han har ju Tim att gå till att fördriva tiden lite :)

Jag funderar på att sluta röka men finner just nu ingen motivation till det och jag vill börja göra något , fisketurena som Fredde o Conny gör är asroliga men kostar lite väl mycket om vi ska åka båda två men så fan så skoj ...vet just inte vad jag vill göra direkt heller ...jag älskar att brodera virka men finner ingen motivation till det heller ...jag bara är ...
Fast utflykterna till hästarna med tjejerna gillar jag , stormtrivs i stallet och med dem ...känns riktigt skönt att se dem skratta :)

Snart är det fest på almenackan oxå , Lucas fyller 16 ..puh vad tiden går fort , minns han som den lilla skitungen som hittade på bus med Emil var dag :) <3

Sen så kommer alla bli uppsagda på jobb också , pga av i Jan så e det upphandling ...( alla företag kommer se lokalerna och få lägga bud ) kommer ett företag med ett lägre bud än det vi jobbar för så blir vi arbetslösa men klart man önskar vara kvar , och visst förstår man att cheferna måste göra så för man kan aldrig vara säker på en sak utan vara beredd på förändringar ...

Men i det är inte jag orolig för jag vet att jag hittar ett annat jobb om det nu skulle bli så men hoppas på att vi får vara kvar och jag vet att jag är en jävel på att städa och duktig på det också :)

<3 Min familj<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: