Tisdagmorgon....

Vet ni vad som är värst med att bo i lägenhet ????

1 man måste vara tyst efter en viss tid , man kan eller får inte föra liv efter en viss tid ...mm... och om man för mycket liv efter en viss tid så får man arga grannar som sen tisslar och tasslar emellan varann , pratar mellan varann och då brukar det mycket om dittan och dattan .... utan istället för att komma till den det gäller ...

Har mina barn gjort något fel eller något annat fel så kan jag väl inte säga tvärtom då ???? Och det är väl bra om dom får tillsägelse om dom gjort fel eller har jag fel ????

Men spela musik till kl 2 3 på helgerna är då helt ok eller ???? Det tycker ju inte jag att det är fast det är helg ....

men skit samma klaga får väl alla göra men nån jävla måtta får det för helvete vara ....

Sedan vi flyttade ner så har vi hela tiden haft problemhus med det ena eller det andra ...men jag och resten av familjen trivs jättebra i lägenheten men så får vi en hyresvärd som är svartlistad här i byn ... ibland så tänker man att man skulle bott kvar i norrland men det är lika mycket skit där som överallt annars.....

sen så har jag ett jobb jag trivs med och fredde med ...vänner ja dom få man har men klarar mej bra me dom ... sen så har jag ju barnen med ...

nä ska väl försöka sova om jag nu kan ...

ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: