Lördag och en fin sådan dag

Jaha så blev det plötsligt Lördag .... Jobb idag på ca 3 timmar men blir gött i kassan i sep ...ja vad har hänt sen sist ...

Firat bröllopsdag med kinamiddag och bia ...skulle se Becks nya men blev En trollkarls lärling istället ...ok film men inget man ser om igen om jag säger så ....

Börjat med att sälja ljus också men tyvärr går det jävligt trögt för ingen vill ju boka något party alls ...alla verkar så upptagen eller så finns det ingen tid ...tråkigt .... men man överlever....

Jo så har vi firat Jennifers 7 årsdag också med en Arieltårta och storasyster Magda är den viktigaste gästen enl mej .... Magda är deras allt ....

Jobbat har jag också gjort ...

Snart börjar skolorna med så nu är det inte länge kvar av sommarlovet ...Jennifer börjar 1 , Lucas börjar 7an och Emil börjar i gymnasiet i Ystad ...och nästa år så blir det Flisans tur att börja ...fan vad tiden går fort .... snart sitter jag på hemmet med käppen i största hugg ...haha ...

Nä ni får ha de ....

*** Saknar mina vänner ***


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: