Ännu en jävla dag

Ja , Torsdag vilken jävla dag som helst :/
 
Man kliver upp varje morgon trött sliten för att avverka sina dagar på jobb och ärligt trött på livet ....Dagarna bara går och man tänker idag ska jag göra det och det men dagen slutar framför den jävla datorn , tyvärr :(
Man jobbar nästan heltid men börjas kännas att det är inte lönt , kronofogden tar ändå nästan 3000 och kvar finns knappt något , man vänder och vrider på dessa jävla pengar varje månad och denna månad blir sämre än dom vi haft på väldigt länge , just denna månad blir räkna ut på precis kronan :/ 
Men som sagt får skylla mej själv , som man bäddar får man ligga heter det ...
 
Men vet ni verkligen hur det känns när ens barn önskar sig det ena och andra och inte ha pengar till det ???
När dom väl önskar sig något så brukar dom få det dom önskar istället för att köpa en massa skitsaker dom ändå låter ligga och samla damm ...vilket jag tycker är mer och bättre att ge dem något dom verkligen vill ha istället ....
Man har kommit in i någon sorts ond cirkel som jag känner jag bara kommer djupare och djupare ner i , svårt att hitta lösningar mm...denna känsla att veta hur ska denna månad sluta ???? 
Huvudsaken är att man har tak över huvudet och mat på bordet så är jag glad ...
 
Man bor i ett hus som jag trivs jättebra i , men drar mej för att barnen drar hem sina kompisar , jag skäms samtidigt att låta dem se hur tex vårat badrum ser ut ( och kan ju säga att det ser ut som ett äckligt dass på parkeringraster ) stort behov att renoveras men tyvärr finns det inga pengar till det :(
Jag är ju heller inte grön och måste nervärdera mej att fråga andra om hjälp , ja inte nervädera mej kanske men att behöva fråga andra är skitjobbigt ...blir till slut att man skäms och låter bli ...jag får betala mitt pris ...
 
Sedan har vi ju Emils olycka och bara det är känslomässigt jobbigt och inte blir det lättare av att man måste bråka med läkare och myndigheter ...
Fast man finns så gott man kan , för alla men finns dom för mej ???
 
Sedan olyckan så har jag pratat med min mamma 2 ggr på 1 ½ år , jag har skickat bilder och messat , både på hennes barnbarns barn och rent allmänt men tyvärr inget tillbaka :/ 
Jag har gjort misstag som gjorde att 2 av mina yngre syskon hamnade hos kronofogden , vilket ledde till att min mamma slutade prata med mej och tyckte illa om mej oga av det och gör det fortfarande ...jag har bett om ursäkt många gånger och försökt betala igen men jag är inte mer än människa och med känslor jag med , vilket gjorde att oxå dessa slutade prata med mej ...ok fullt förståligt ...men hur länge ska jag straffas ???
Ingen finns för mej när jag verkligen behöver hjälp , ja nån som lyssnar och alla har ju sin mamma att ty sig till men min tog avstånd och gör det fortfarande ...mina syskon är min familj men vill dom inte ha med att göra ok jag kan inte tvinga dom ....jag klarar mej som alltid och har alltid gjort ....me vad ska man göra för att bli förlåten ???? Jag ger upp ....men ingen lever för evigt och det kommer en dag man ångrar sig och då kan vara försent ...
Men Morgan Rickie Ann-Chatrin Mattias Ann-Sofie Tobias och Sabina , vill bara säga att jag älskar er fast vi inte pratar så ofta <3
Och hoppas att ni 2 någon gång förlåter mej ....
 
Sen till dej Fredde , du är helt jävla underbar man , sedan dag 1 vi träffades så har vi stöttat varann på gott och ont , har inte alltid varit lätt , tom funderat på gå ifrån varann men som alltid har vi löst det mesta tillsammans <3 
Jag vet att jag kan vara svår ibland men tack för du finns <3
 
Till mina barn och familj :
Utan er är jag inget <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: