Jobbardag ....

Jupp idag är det jobb som gäller : ) skönt ...

Ja vänner snart är det julafton ..precis 2 veckor kvar idag ... hm men någon speciell julstress känner jag inget iår faktiskt ... kanske kan bero på vissa saker ... men huvudsaken barnen får en jättbra julafton och det är det som är viktigast .... se deras glädje över alla dessa julklapppar ... det är livet de ...

Imorgon blir det bio med Emil , ni kan aldrig tro vilken film det blir ... *** NEW MOON *** såklart vad trodde ni ..haha .. men sanningen är ju den att Emil blev lika fast som mej för dessa filmer ... en positiv sak ju ... han en go  han ...

Och kanske äntligen så har vi fått tag på ett hus men tyvärr en bit härifrån ... men som Fredde o jag bestämt så blir det ingen flytt på tjejernas skola eller dagis ... varken Emil eller Lucas berörs ju av detta eftersom dom redan går i Sjöbo .... Ok det blir mycket körning men jag känner att hellre det än att utsätta dom för en ny bytning av dagis och skola .... nä så dom blir kvar där dom är mest skonsamast för dom .... som sagt barnen går först ...

Nu ska jag dricka upp min mugg kaffe o röka min morgoncigg ha de vänner

** Saknar mina vänner **



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: