Söndag ....

Ja så var det Söndag och rutinerna börjar som vanligt imorgon ....

Ja i Fredags så fyllde min äldsta dotter 18 år och hade en bra dag ... Gav tjejen som födelsedagspresent ** hål i öronen ** hennes enga önskan ... Snart så är det Emils tur fast får nog vänta nåt år där ; )

Som min snälla make så snällt påminnde mej att om 2 år så fyller jag 40 ... shit alltså ..fast det finns dom som är 25 och ser ut som hej kom och hjälp mej också ... så jag tycker jag ser relativt ung ut för att snart fylla snart 40 ... jaja skit ner er låt mej få drömma lite ... finns väl spackel ??? ; )

Så har jag nu legat och läst i snart 4 dagar ; ) Twilight`s böcker och jag kan ju säga det att det är verkligen böcker värd att läsa ... ja för dom som tycker om sådana ..
MEN jag kan ju säga så här att så mycket dom utelämnade i filmen som stod så mycket mer detaljerat i boken är synd ... så kanske man kommer bli grymt besviken på filmerna.. eftersom böckerna i dom flesta fall brukar vara mycket bättre ....vad vet jag men jag bara älskade att läsa böckerna ....; ) Riktigt Twilight freak , ja det är jag det ....

Ha de

Saknar mina vänner



Klart bäst !!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Sabina Lundh

du ser fräsh ut för att snart fylla 40 :) tänk att tiden går så snabbt, Magda är 18 och jag snart 21.. ojj. tiden bara flyger iväg.

2009-12-07 @ 03:26:10
URL: http://sabinalundh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: