Tisdag morgon ...

God morogon vänner .... Ja dagen ser väl ut som vanligt idag ...vakna kaffe väcka barn skicka barn till skolan och sen sitta framför dumburken datorn ...

Jo ska väl städa också som jag nästan alltid gör men som sagt så stod nästan allt still när jag fick för mej att läsa Twilightböckerna ... ; ) fast nu har jag kommit ikapp det mesta som bara blev stillastående ... men som sagt så var böckerna skitbra ...

Snart är det julafton och finns en del saker som jag verkligen INTE ser fram emot efter julafton ...; (

Jag känner att just mej så kluven på detta så jag vet inte vad jag ska göra , om jag gör rätt eller fel ? men så många besvikelser och så mycket snack .. och så mycket falskhet så jag vill spy ... man har slutat tro för efter samma sak hela tiden blir densamma ... och som sagt så är det ju jag som står där som den stora stygga vargen som vanligt ... bitter erfarenhet ....
Så helvetet lär snart bryta ut ... men jag kan bara inte ... sorry ... måste tänka klart ....

Nu ska jag ta mej en kopp kaffe

Ha de

Saknar mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: