Torsdag

Japp idag är det Torsdag och ska jobba idag : )

Vet ni mina vänner , jag är fast : ) Jag har definitivt blivit beroende ...

Av TWILIGHT serien .... Nu har jag sett filmerna Twilight och New Moon och nu har jag tom börjat läsa första boken av serien .... Jag som ALDRIG läser böcker men kan lova att jag fastnade direkt jag sett filmerna ... men som min kära dotter ( som tog mej till andra filmen , ja jag var redan såld där och ungen bara sitter och skrattar när HON gjort sin mor beroende på dessa filmer )  hm... älskar henne ändå fast hon gjort sin mor beroende ...

Imorgon blir det också jobb sen är det ledigt i helgen ... På Söndag ska jag iallafall med och spela soft , jävligt roligt och är ett tag sen jag var med och spelade ...men blev påmind i Söndags hur ont det brukar göra att bli skjuten ... 

Saknar mina vänner

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: