2 veckor har gått

sedan jag sist skrev ....

Vi har iallafall flyttat till Tomelilla nu och stormstrivs i lägenheten ...lite svårt att möblera på ovanvåning bara ...
Vi hade en kille som var jättesnäll som ställde upp med både bil och släp ... tur det finns vänner som ställer upp medans det finns sk vänner och tydligen som man skrivit förr så kan man inte lita på någon i dagens läge ...så mycket var det med det ... sanningen varar alltid längst eller vad säger ni ???

Lägenheten är i 2 plan så vi har både nedervåning o övervåning .... ska lägga in kort när Magda varit här ..( hon har bättre kamera än mej )

Barnen trivs o klart vi me gör det ... lite omställning bara från hus till lägenhet ..är ett tag sen man bodde i det tror det är nog 5 - 6 år sen :)

Och alla vi har ju en tvilling någonstans i världen säger dom ...enligt min gubbe så har jag min i Tomelilla :) en skitgo och härlig tjej som har båda fötterna på jorden ... en framtida skitbra kompis ... jag diggar henne stenhårt ...:)

Ja vad mer har hänt ... jo har fått jobb som lokalvårdare på ett städbolag i Sjöbo ...så nu vankas jobb som bara den hoppas jag ... men än så länge är det timanställning så dom ringer när jag behövs ...så imorogn ska jag jobba i Sjöbo ...och skönt att ha ett jobb äntligen ...

Och vet ni ...Emil fyller 16 år den 20 april ...mammas grabb blir stora pojken :) en del vet nog inte vad dom missar men tyvärr valet är deras ....

Jag älskar mina barn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: