Japp 1 vecka sen

jag skrev i bloggen ... men som sagt så har jag ju fått jobb som säkert alla sett på face :)

Har jobbat hela veckan och skönt var det med ..och bästa av allt e ju att Fredrik också fått jobb nu så kanske äntligen börjar allt vända :)

Emil fyllde som sagt 16 den 20 och som vanligt så är det ju vissa som bara hör av sig ..men som sagt är inte förvånad har ju alltid varit så ...men en dag så kommer det ifatt ...

Jag HATAR att se mina barn ledsen eller besviken ..det värker i hjärtat och man vill ta bort smärtan dom bär men tyvärr kan man inte det ... man måste gå igenom vissa saker i livet men att se sina barn med den smärtan en annan en gång gått igenom ..hm men har hört det att man lär sig av sina misstag men det finns undantag ..vissa gör om samma misstag och inte lär sig något av det utan fortsätter hela tiden göra om dem ... Nä fy fan för dessa ..nån gång så kommer sådana människor få vad dom förtjänar men då kan det vara försent ... bra att vara efterklok men då är allt redan förlorat ... Var det värt ??? Men det är aldrig försent att försöka men den dagen man ger upp är den dagen är dagen man slutar kämpa ...

Sen så blev det en tokresa till Prag på 24 timmar ..kan ju säga såhär ..ingen resa jag gör om ... lite smått besviken men som sagt aldrig mer ... Men fick se Prag i närhet ... :)

Jobb hela veckan utom Måndag då förstårs , Jennifers sista skoldag på hennes skola i Fränninge ...sen blir det jobb hela veckan ...ev för gubben med ...

Nu ska jag göra en förkylningskur så den går bort till Mån annars vette fan vad jag gör ...

Ha de

*** Älskar mina barn ***


Kommentarer
Postat av: Helen

Hälsa Grattis i efterskott till Emil från oss! 16 bast, herregud vad tiden går fort!:)

2010-04-25 @ 08:22:36
URL: http://helenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: