Måndag

morgon ....Emils första skoladag :) Han börjar i Ystad idag på Fordon :)
Lucas började skolan redan förra veckan och han verkar trivas ....
Ja Jennifer skulle börjat 1 : an men som nästan alltid så brukar hon bli sjuk just inför skolstart .... Hon fick halsfluss och febertoppar ..stackars mammas tjej men idag ska hon iallafall på skolan :)

Felicia hon stackaren fick febertoppar hon med plus öroniflamation .... så det blev medecin för båda tjejerna ...

Vad har mer hänt ???

Jo min jävla bil gick sönder ..kopplingen då rå pajade och 2700 spänn skulle det kosta wow plus att säkert den läckte olja ..inte normalt att få fylla på olja var 2 :a vecka typ ....så den bilen åkte på skroten med buller och bång ....

Men så min bästaste vän Jennie hjälpte mej att hitta en bil ...ja en Volvo 850 - 93 gle ..... det ni ...så glad jag blev och en sådan jag alltid önskat mej .... lite småfix får man nog räkna med .... så jättenöjd med den ....

Ja sen så sa jag upp mej på mitt timvikarie jobb eller rättare sagt dom tog av mej uppdrag pga att bilen gick sönder ... och ett 8 timmars/vecka skulle jag få behålla men som sagt sa jag då kan ni behålla det oxå ... men inte sörjer jag för det , finns andra städbolag ... ska iallafall in med städsakerna som är deras idag ....
Jag har ju ändå extrajobb på mitt gamla jobb plus jag sökt nya ...

Kräftskiva hade vi oxå i helgen men som vanligt så faller dom flesta bort ... men trevligt hade vi iallafall.

Nu ska Jennifer väckas för att gå till skolan ja även Lucas då ...så det blir bara Flisan hemma idag ....

Ha de ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: