Jag hänger på nya bloggtränden :)

dag 01 – om mig
dag 02 – min första kärlek
dag 03 – mina föräldrar
dag 04 – det här åt jag i dag
dag 05 – vad är kärlek?
dag 06 – min dag
dag 07 – min bästa vän
dag 08 – ett ögonblick
dag 09 – min tro
dag 10 – det här hade jag på mig i dag
dag 11 – mina syskon
dag 12 – i min handväska
dag 13 – den här veckan
dag 14 – vad hade jag på mig i dag?
dag 15 – mina drömmar
dag 16 – min första kyss
dag 17 – mitt favoritminne
dag 18 – min favoritfödelsedag
dag 19 – detta ångrar jag
dag 20 – den här månaden
dag 21 – ett annat ögonblick
dag 22 – det här upprör mig
dag 23 – det här får mig att må bättre
dag 24 – det här får mig att gråta
dag 25 – en första
dag 26 – mina rädslor
dag 27 – min favoritplats
dag 28 – det här saknar jag
dag 29 – mina ambitioner
dag 30 – ett sista ögonblick

Dag 1

Heter Li 38 år jobbar som lokalvårdare gift med Fredrick sen 5 år tillbaka men snart varit tillsammans i 10 år ... har 5 underbara barn som är mitt allt ... Magdalena Emil Lucas Jennifer och Felicia !!!! Älskar lägga pussel o vara med familjen ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: