Lördag då en dotter som fyller

19 år :)
Minns första gången jag häll dej i mina armar .... du var den sötaste bebisen som fanns men det tyckte alla , mörkt svart hår med dom vackraste ögon som är idag lika fina :) ( förlåt men det finns fula bebisar oxå ) men min dotter var så söt ... jag tycker alla mina barn är söta :)
Hoppas du får en bra dag gumman min jag älskar dej :)
Men jag älskar alla mina barn ... ALLA mina barn ...olika individer olika krav och framförallt ingen särbehndling ....alla behandlas lika fast då till ålder såklart ...
Människor som bara tänker på sitt jävla ego och inte andras känslor borde verkligen tänka om ...
Fy för sådana egomänniskor alltså...
Jag älskar min familj ....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: