Idag är

barnen ledig från skolan .... Sen går dom 1 vecka till sen har dom sportlov ...

Funderar på mitt liv och undrar varför det blivit som det blivit ... motgång efter motgång ... när ska motgångarna sluta ???? När ska man få vakna en morgon inte behöva vara orolig för det ena och andra .... fast det är väl som man gör det ... denna känsla jag har nu så är det att jag vill bara ge upp och låta allt bara förfalla men som sagt vem mår bra av det ..ge upp ..men jag är nog en människa som aldrig ger upp fast man gärna skulle vilja ...
men man tappar tron någonstans på vägen och allt känns hopplöst och just nu så är det så det känns ...

Andra människor har tur hela tiden och hur mycket man än försöker så har man aldrig den turen ... paniklösningar och vem mår bra av sådana ... inte jag man ska trivas med lösningarna annars känns det inte bra ..

Ibland tänker jag att flytta tillbaka till Norrland men vad hjälper det ... men paniklösningar som sagt ... men jag längtar inte tillbaka dit för att kunna bo där igen ..nä tack ... jag har inte varit i Norrland på 3 år men allt ser ut som vanligt i lilla sketna Ljunga .... Ja så känner man för det ställe ... men aldrig man skulle flytta tillbaka till det ställe ..never ... men det finns ju dom som trivs där bra för dom men jag skulle aldrig trivas om man bestämde flytta tillbaka ... not ...samma skit var än man flyttar ...

Och barnen trivs bra här nere och det är huvudsaken ... men det gör jag med ....

Idag ringde min storebror som jag inte har hört av på väldigt länge och det var jätteskoj att prata med han så kände man en liten längtan upp till vissa vänner ..som man inte har hört av på länge ...

Saknar mina vänner

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: