Fredag

Japp så var det Fre igen ..veckorna går så fort så man vet inte vad ....

Iallafall så har internet börjat funka igen ...skönt ... så nu kan man sitta och slappa lite .; )

Ja vad har hänt sedan sist hm... jo det ser lite ljusare ut framöver men man ropar inte hej än ...

Igår var jag och skrev in mej som arbetslös på af så nu blir det söka jobb ... fast får extra på mitt gamla jobb så det är ju bra men ska även söka hela tiden ....

Med barnen är det bara bra ..Lucas flytt till den nya skolan har gått bra och han verkar trivas jättebra , helt annan pojke som kommer hem om dagarna nu ..och det är skönt ....

Med Emil går det väl sådär men man vet ju hur ungdomen är ... men han sköter sig så gott han kan ...

Så blir det ju bröllop i sommar också ( inte jag är redan gift haha ) ..hoppas man blir bjuden bara ..ett par kompisar som ska slå till ..synd att man ses så sällan ...

Min dag idag ser ut som det vanliga dagarna , städa plocka undan och fan så måste jag handdiska all disk idag .... tror dom jäkla mössen gnagt på sladdarna bakom diskmaskinen så törs inte använda den ... så det blir väl att ringa nån elektriker .. ström har jag respekt för ... man vill ju inte se ut som en krullig ???? ..

Men ha de vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: