Tisdag

Japp så var det en ny vecka och nya tag ...

Idag skiner solen och hoppas på fint väder men svinkallt ute e det ...burrrr...

Ja idag har jag sökt 2 jobb och hoppas på svar nu men annars får jag hoppa in som extra på gamla jobbet och det är ju skoj ....

Ja så är vi i flyttagen igen så trött på detta flyttande och där vi bor nu så ska han vi hyr av sälja sitt hus så tråkigt men men sånt händer ... så nu söker vi lägenhet stor nog för alla ... men svårt kan jag lova ... iallafall om man vill stanna kvar i byn vi bor i ... Lucas och Emil går ändå i Sjöbo så dom drabbas ju inte men värst är det för Jennifer och Felicia för dom går ju i skola och dagis här i Fränninge vi bor ... Vill inte byta varken skola eller dagis till någon av dem ... Ja Magda går ju ändå också i Ystad så hon drabbas ju inte heller ... så lite jobbigt är det ...

Jag hoppas innerligt att detta blir sista gången också ...
Jag längtar som fan till sommaren för då börjar äntligen bilbingon och det ÄLSKAR jag att åka på .. egentid ni vet ...

Och så måste jag ju också passa på att gratulera mina barns syskons mamma som ska gå och gifta sig i sommar ..så jävla roligt för henne och det är en människa som verkligen är värd all lycka ... GRATTIS !!!!
Så kul för henne ...

Nu ska jag ta tag i tvätthögen i tvättstugan och dricka lite java ...

Ha de


Kommentarer
Postat av: Helen

Tack!:D En enorm känsla det här med all planering och spänning inför bröllopet. :)

2010-01-27 @ 07:42:46
URL: http://hlilja.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: