Fredag och njuter av livet ....

Dags för lite uppdatering dårå ...
Igår var jag iväg med bästa vännerna på bio ( fast gotjejen kunde inte för hon skulle till norrland)....
Twilihgt nr 3 såg vi och den var relativt bra ..men som sagt man jämför med böckerna , vilket man inte ska för det är mycket som blir utelämnat och lite annolunda ... men helt ok ..så då är det 345 dagar kvar till nästa ..nedräkningen kan börja ....
Jag jobbar för fulla muggar och stormtrivs med det ..ÄLSKAR MITT JOBB :)
Gubben jobbar han med men som tur e så behöver inte barnen vara själva hemma något utan någon av oss e ju hemma ....
Badat har vi också hunnit med och födelsedag me ..Felicia blev 5 år den 22 juni hua vad tiden går , hon fick sin efterlängtade tårta med Ariel bilder kommer ...snart hemmet ju ...haha ..
Denna månad så firar vi både födelsedagar och ( Jennifer blir 7 år den 26 och Conny blir 19 den 28 ) och så firar jag o gubben 5års bröllopsdag också ... varav att vi varit tillsammans i 9 ...älskar han lika mycket nu som då vi träffades ....
Saknar också mina vänner :)
Ja just det ja ...STORT GRATTIS till dej Helen som gått och gift dej ...hoppas du hade en bra dag med många minnen ....Du var jättefin i din brudklänning.... :) All lycka till dej ....
Ha de mina vänner


Kommentarer
Postat av: Helen

TACK! :) Vi hade en underbar dag och kväll med våra nära och kära. En oförglömlig kväll verkligen :D Grattis till er med som firar 5 år som gifta! <3

2010-07-02 @ 22:18:05
URL: http://helenlilja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: