Söndag och livet känns så jävla skönt ...

Ja då var det Söndag idag och gubben jobbat men en annan vart ledig ... men imorgon kallar jobbet med full styrka hela veckan ...gött de ...

Vet ni mina barn är dom bästa som finns , så dom ställer upp på varann är sannslöst otroligt när det väl gäller ....men annars är det den äkta syskonkärleken som finnes emellan dem .... men dom är mitt mitt allt !!!!!

En del människor är så jävla feg och kan inte stå för det dom gjort eller sagt , vet ni kan dra åt helvete ...så jävla gull i gull och sen sitta och tro att dom är så snälla och tror att dem gör allt rätt ...egotrippade idioter som dessa klarar jag bara inte av ... men som sagt alla är värda en andra chans men hur dom tar chansen är upp till dem själva ...är man feg så är man ...

Jävla egon ....

Fan stå för fan vad ni säger och gör och sluta vara så jävla idioter .... kan stå dyrt i slutändan ...fast det finns dom som redan fått känna på det ....

Nä nu ska jag ladda för jobbardagen imorgon ... ha de vänner ( ja ni få vänner man har och dom man verkligen litar på )




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: