Jaha så blev det plötsligt

Fredag ...hua dagarna går fort som fan nu för tiden .... man hinner ju knappt med ..:)

Idag ska iallafall Magdalena ta med Felicia o Jennifer på cirkus :) tjejernas stora idol ....

veckan har varit intensiv med nytt jobb att lära ..så man var lite nervös att vara själv :/ men det gick bra ..hm tror jag ...

Och man hiner knappt med sina vänner heller nu för tiden ..jaja dom vänner som är värd att vara vänner ..en del kan ju bara vara för mycket en del låtsas bara ens vän som sen snackar skit bakom ryggen ... sådana vänner kan man ju slänga på tippen ... eller hur ...

Men annars trivs vi jättebra i lilla Tomelilla och barnen trivs med ... på mån så blir det inskolning för Felicia på dagis sen så blir det fritids för jennifer när vi båda kommer jobba ...vilket dom diggar stenhårt ...jennifer har kommit in i 7 års trotsen tror jag .. för när hon ska klä sig så duger inte dom byxorna eller den tröjan till den kjolen osv osv ..
Så lik sin storasyster när hon var liten haha :)

Så modefixerad redan hua kan man bara tänka mej om när hon börjar 1:an ...mamma mia hundar börjar tala mat  haha ..

Imorgon ska det tvättas igen oc sen så är det ju crusing i helgen så lär ju bli en del folk där ...men jag stannar hemma jag o donar istället .. kanske hälsa på goa vänner ...

Nu ska java intas sen så vet jag inte vad som händer ...

Saknar mina vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: