Jaha så var det Söndag

då ... Man fyller 38 idag hm ..varför ska man fylla år ??? Fast när man tänker efter så är varje dag en utmaning :) Har fått 5 underbara barn som jag älskar över allt annat ... en familj som jag älskar jättemycket ...

Min dag ser ut som en helt vanlig sön : Jennifer är bjuden på fest så dit ska jag köra henne , efter det så ska jag skjutsa fredde emil o lucas + en kompis barn till soft i Sjöbo :) sen så blir det väl hem o städa undan ...

Saknar min familj i norrland men som sagt man reder sig själv man är ju inte direkt den bästa på att höra av sig men som sagt man vet vart dom finns ....

Jag har iallafall bestämt mej för att falska vänner är inget att ha ...man tror dom vill en väl men i själva verket så bryr dom sig bara om sig själva ... lite tråkigt ...men huvudsaken är att man ser vilka ens vänner är och inte ...

Man är inte guds bästa barn men bara för det så behöver man inte snacka så jävla mycket skit och sedan låtsas att man bryr sig ...alltså sköt dej själv och skit i andra ...eller har jag fel ???
Ingen är perfekt helt enkelt ... fast finns ju särfall på dumhet och dumhet också .... en del fattar inte vad dom har gjort för fel utan bättre att skylla på andra ...eller ???

Smörgåstårta blir det iallafall idag :)

Ha en bra dag ni med :)

Saknar mina vänner ...ni vet vilka ni e :)

Älskar min familj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: