Igår var det Farsdag ....

Eftersom jag ingen pappa har så tände jag istället ett ljus för honom :) Hoppas du mår bra :) !!!!

Och så vill jag gratulera min bästis LINDA för hon och Gabbe blivit föräldrar till en jättesöt tjej !!!!

Sen så har ju min duktiga dotter Magda fixat till min blogg igen ..tack gumman du är bäst ...Älskar er barn över allt annat ... ;)

Sen så har jag ju varit på arbetsintervju och tror det gick fint , så nu väntar man bara svar ...

Snart är det den årliga julpaniken men jag gör som förra året , jag panikar inte utan tar det lilla lugna för man blir inte klar snabbare för det .. en ändring då är  ju att Magda ska fira jul i Norrland vilket hon inte gjort på flera år .. skoj för henne iallafall att träffa syskonen ....Emil ja ja han vill inte och förstår han fullt ut men det gör tyvärr inte alla ... men som man bäddar får man ligga ....

Snart vankas tårta igen i familjen , senast var det gubben som fyllde nu är det Magda kvar ..19 år sedan kom du till världen och du var världens finaste fast det tyckte alla att du var :) okej okej snart 19 då ( 4 dec ) :)

Mina barn börjar bli stora haha men också det bästa som någonsin hänt också .... man gör allt för sina barn men en del inte ...

Nu ska Jennifer väckas för att gå till skolan sen får vi se vad denna dag har att erbjuda :)

Dagens citat : Man lever bara 1 gång ...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: