Tisdag

Ja så var det typ 1 månad sen man skrev ... mycket har hänt sedan dess ..

Fredde har blivit dålig fått åka ambulans till sjukhuset 2 ggr , fått tagit en massa prover och den 12 ska han få svar hoppas jag ...

Utvecklingsamtal för Emil och Jennifer och idag för Lucas :)

Slutat på mitt städjobb pga av min bil gick sönder och började ta av mej uppdrag så då tyckte jag då kan dom skaffa en annan , man är ju direkt ingen miljonär eller att nån kan låna ut en bil 1 vecka bara sådär .... tydligen skulle man hyra råd att hyra en bil men det vet man hur mycket sådant kostar ...

Men har ju extra på mitt gamla jobb så lite har man ju jobbat :)

Vad mer ja livet är som det är och ingen har sagt att det är lätt alla gånger men det finns personer som borde tänka efter ett och annat istället för att skylla på allt och annat ....Man lever bara 1 gång och misstag gör alla men det är väl misstagen man lär sig av eller ??
Fast då finns det särfall som inte lär sig ett jävla dugg av misstagen ....

Vi trivs jättebra i Tomelilla :)

Jo jag köpte mej en annan bil eftersom den andra gick sönder ... en Volvo 855 - 93 och trivs jättbra med den ..ja det är ju en Volvo nice bil :)
Lite småfix men dyra småfix :(

Nu ska jag dricka morognkaffet sen ut och söka jobb ...ha de



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: