Lördag 2011

Snart har Januari redan gått , hua så tiden går :)
Jag har börjat jobba här i Tomelilla lite var stans skolor dagis och företag .)
Sökte även ett annat jobb i Ystad så på Mån får vi se hur det gått ....
Och i sommar tar Magda studenten och mycket ska planeras , vilket jag ser fram emot fast en del saker ser man ju direkt ifram emot tyvärr men allt för magdas skull :)
En fråga till er som bloggar , varför bloggar ni ? Jo en del bloggar för att skriva om sin vardag en del för ventilera sina känslor ...men tydligen så blir det ett jävla rabalder om nån ventilerar sina känslor och folk lägger sig i med sina komentarer och undrar varför dom / de skriver öppet om saker och ting ....och ifrågasätter med frågor och svar ... var och en skriver väl vad dom vill på sin blogg ok vissa komentarer kan man utelämna som namn och dyl ... men folk som vet drar sina jävla slutsatser själv ....
Jag hade också kunnat skriva en hel roman om dittan och dattan , men alltid bättre skylla på andra än att se sina fel och brister i allt ... som alltid det finns 2 sidor av allt ...
Och Felicia har nu varit på sista kontrollen inför skolstart , mammas tjej blir 6 år iår som sagt tiden går fort ...själv fyller man 39 år ... sitter och tänker på alla år som gått och så fort dom gått :)
Och den 28 februari är det 10- års jubileum :)


Kommentarer
Postat av: Helen

Jag kan bara instämma om det du skriver om att blogga. Herregud och där om romanskrivning... Som sagt endel ser inte sina egna fel och brister men ser andras... Trist, för alla har vi våra fel och brister även de som inte tror det om sig själv. Tur vi vet både du och jag vart vi står haha ;)



Jag saknar er! Pratade om gamla minnen igår om oss och började jag och toklängta efter er! Kram <3

2011-01-15 @ 16:25:33
Postat av: li

Haha :) Nog har vi minnen :) Vi kanske kan träffas när vi kommer upp i sommar

2011-01-15 @ 17:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: