Utbildning

blir det på Ons kl 9.00 i Ystad :)
Hör och häpna , jag fick jobbet på 18 timmar i veckan som jag sökte :) varav att 4 tjänster annonserades ut , 200 sökande på alla 4 .
Och jag fick den tjänst jag önskade :)
Sen så har jag alltid velat gå utbildningen för städmaskiner och äntligen ska det bli av :) detta ser jag verkligen fram emot .... är så jävla glad så jag spricker ... jobba på ett och samma ställe slippa flacka runt på olika ställen men det har jag ju inget emot :) men jag älskar verkligen mitt jobb ...STÄDA :) man måste tycka om att jobba med man gör för annars är det ju inget skoj .... och jag tycker om att städa :)
Nu till nästa roliga grej som e på tapeten är : MAGDALENAS STUDENT !!!!!!  ska bli så skoj att planera tillsammans med tjejen :) så hon har jobbat för att komma dit hon är nu ...jag är så stolt ...det kommer gå bra för henne och jag vet att då har jag gjort ett bra jobb :) en tjej lik mamma till humör ( haha för det har hon ) och pappa till utseende .. skämt och sido ...det ska bli roligt iallafall med planeringen ....
Grattis förresten lillebror på födelsedagen ida :)
Nu inväntas sängen och se på Desporate Housewifes :)
Ha de


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: