Måndag den 16 maj

Idag är det tredje dagen jag jobbar på mitt nya pass :) nu börjar man komma in i rutin ...
Fick idag ett glädjande besked från Magda ...Hon är godkänd i alla sina ämnen :) en stolt mamma som verkligen är glad för hennes skull , mammas fighter :)
GRATTIS Magdalena !!!!!
Sen till en annan glädjande nyhet är att Felica är nu inskriven på samma skola som sin storasyster så till hösten börjar hon förskolan :)
Nästa nyhet är att vi ska flytta tillbaka till Vollsjö , där vi bodde innan vi flyttade till Tomelilla .... men nu är det bestämt vi flyttar så fort vi kan ...
En del grannar i detta huset har tydligen inget annat för sig än att skvallra och skapa en massa skit för andra ...soppa rent framför sin dörr före innan säger jag bara men alltid bättre att göra sig bättre än andra ...men i själva verket så behöver denna människa en första biljett till St Klaus fast finns nog ingen bot för denna gapande människa ....
Fast man kan ju hoppas dom slänger nyckeln och aldrig släpper ut denna sjuka människa som tror att hon är bättre ...
Nog om idioter ...
Jo förresten GRATTIS syster Fi som fyllde 29 den 14 maj :)
Och lillfredrik den 15 maj :)
Plakatet är fixat inför Magdas student , synd bara att jag inte kan lägga ut en bild :( men jag är nöjd med bilden bara hon är det oxå :)
Nu kallar sängen upp i ottan imorgon till jobb ...Älskar mitt jobb


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: