Lördag 20121201

Jaha så blev det nu en ny månad :)
 
Ja vad händer denna månad hm ....
 
Jo Magdalena fyller 21 påTisdag , möten inbokade mm...
 
Snart jul och julklappsinköp hm på det med ... våran kassa tilllåter ju inte såååå många julklappar heller men som sagt vad gör man inte för sina barn :) 
 
Fick oxå reda på igår att företaget jag jobbar på är sålt till ett finskt företag , alltså så blir det byta jobbekläder inom snar framtid ...lite konstigt nu kommer vi inte heta Reneriet längre :/ 
 
Sen denna frustation över hur allt ska gå .... ärligt talat så vet jag inte ...pengar som inte räcker till resor fram o tillbaka med barn som ska på möten , julklappsinköp mm... det är svårt att få tiden räcka till :/
Men som sagt man är inte mer än människa och man kliver upp varje dag för att göra sina dagliga sysslor men någonstans på vägen så känns det så tomt , man tänker från det man vaknar på morgonen fram till man lägger sig på kvällen ...Allt från hur tjejerna mår hur fredde mår hur Emil o Lucas mår , hur ska man klara av denna månad med pengar , skitsnack falskheten och framförallt var finns denna kraften till allt detta ??? 
Som jag sagt så många gånger så är inte jag den som ger upp innan jag försökt alla vägar som går att ta ... 
Jag får min kraft från att se barnen må bra och mår dom bra så mår jag bra :) men så kommer denna ovissheten villka människor går det att lita på ??? 
Finns väldigt få människor jag litar på för så fort man vänder ryggen till så är skitsnacket igång , jaja jag vet man ska inte bry sig ....människor från det förflutna som jag skulle vilja bara spotta på och be dra åt helvete för dessa har sårat mej djupt och varför ska jag förlåta något som dem från första början kunde ha tagit reda på själva ??? 
Lögnen är bättre lyssna på än sanningen .....
 
Som sagt jag är inte mer än en människa som försöker få allt gå ihop ... jag trivs nog bäst hemma med familjen <3
 
 
Mitt allt <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: