Fredag den 13 jan :)

Morgonen började med att jag var jättetrött , vilket jag inte brukar vara men idag var jag det :) annars är jag van att kliva upp kl 5 ...
Vardagen efter jul/nyår börjar ta fart , jag trivs jättebra på jobb och med mina underbara chefer o jobbarkompisar ... den 2 feb har jag varit där i 1 år :)
Barnen växer och gror , Emil fyller 18 i april och jag själv fyller 40 och min lillasyster Fi fyller 30 oxå i maj :)
Småtjejerna trivs jättebra på skolan och det är jättebra ...
I sommar kommer det bli semester och det är fett nice men när och vilken månad får vi se ....
Den 28 februari så har fredde o jag vart tillsammans i 11 år och den 28 juli gift i 7 år ....
Livet känns just nu helt fett nice , har ett jobb jag tycker om , en familj som e helt underbar och kan det bli bättre ???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: