20120609

Igår var en bra dag .... Emil komunicerade med Fredrick igår 1 finger för ja 2 fingrar för nej o vad för frågor fredde ställde vet bara han o emil :)
Sakta men säkert börjar det kännas att han e på väg tillbaka men än så länge så får man leva på det lilla positiva man ser , från att ha sett Emil ligga djupt nersövd o så skadad han var fram till nu så klart man blir lycklig ....
Jag viskade i ditt öra igår Emil att mamma älskar dej jättemycket , vilket du gjorde släppte min hand o la den på mammas kind o tittade mamma rakt i ögonen o sedan som du rörde din läpp som du alltid gör när du gör din ledsna min eller blir ledsen , det värmde i mammas hjärta emil ....
Och vi gick sedan till Martins student för din o våran skull o han blev riktigt glad men klart han saknade dej där ....
Idag är en ny dag och som sagt jag tar en dag i taget .....
Jag älskar er mina barn <3<3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: