20120520 En dag jag aldrig glömmer !

Vaknade av att Emils bästa vän och flickvän väcker oss kl 5.45 på Söndagmorgon och säger att Emil varit med om en olycka men dom vet inte om det är dom ... Vi går upp och Fredrik sätter sig i telefonen och ringer runt till olika nr för att få reda på vad som hänt ...
Jo vi får reda på att det hänt en olycka just innan Vollsjö by med 4 ungdomar inblandad , vi ringer Lund sjukhus vilket vi får reda på att 2 st åkt till Malmö och2 tillund ...
Vägen har aldrig kännts så lång som den gjorde den söndagsmorgonen ....väl framme får vi berätta vad vi veto ge så bra beskrivning på Emil vi kan eftersom ingen av dessa hade någon idhandling på sig ....Väl sköterskan fått fram att en ljushårig pojke med jeans ( vilka jag vet att emil älskade ) som hon beskrev så visste jagatt det var emil men vi fick följa med och identifiera pojken om han var min son ...väl framme isalen så ser först fredrick hans ljusa hår från sängen o jag hör fredrick säga ja det är han och när jag ser emil brister allt min lilla emil så skadad ...
Vid halv 9 sa dom hanskulle operera sin skallskada han fått vilket gjorde att vi åkte hem en snabbis o fixade lite saker hemma sen åkte vi tillbaka ...sen dess har han legat nersövd hela tiden och han vet inte vart hanär ....
Skadorna han fick i denna olycka är hemska ... Han ligger i respirator för han får starka smärtlindrande medel för skadorna och dom är många vänster lunga benen runt ansiktet mjälten och levern har fått stryk , revben brutna ...
Jag har aldrig kännt mej så hjälplös somjaggör när jag ser min lilla pojke ligga med slangar och allt men värsta är nog jagkan inte hjälpa honom mer än att finnas vid hans sida ...
Vi har en tuff tid framför oss men vi är starka tillsammmans det har vi alltid varit och Emil har kämparglöden i sig ....
EMIL : MAMMA ÄLSKAR DEJ MED HELA SITT HJÄRTA <3


Kommentarer
Postat av: ann

Det er så hemsk. Jeg har truffet Emil et par ganger, da min son har haft honom med hemma.Tænker på jer.

2012-05-23 @ 16:04:10
URL: http://schousnigel.se
Postat av: ellinor j

åh när jag läser detta så rullar tårar ned från min kind..detta är verkligen en förälders värsta mardröm ..vill bara att detta är en hemsk dröm men så är inte fallet =( åhh jag får längtan efter Katarina som nu är i frankrike i 3 veckor vill ha henne nära nu !! puss o kram <3

2012-05-24 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: