20120524

Torsdag morgon jag är trött drömmer hela tiden mardrömmar om olyckan hela tiden ...
Men igår var trots allt min  40 års dag en dag jag alltid kommer att minnas :/ på både gott och ont....
Har varit till Emil varje dag och igår fick Felicia& Jennifer följa med och träffa honom o framförallt se honom ...och klart dom blev ledsen över attt se Emil med slangar o apparater runt sig ...men dom tycker att det är skönt att fått träffa Emil ... Lucas tyckte inte om att se Emil ligga där med alla slangar och Lucas tyckte han såg biffig ut lite gulligt sagt :) men han ska följa med idag ...
Lungan har blivit blivit bättre men ska idag flyttas upp till våning 10 som har hand om hjärnan så någon gång under natten skulle han flyttas ev morgon ...
Febern hade lagt sig ner vilket är jättebra ...
Den stora blåklocka är gul/blå men försvinner sakta men säkert jag tycker om att hålla Emils hand emot min hud och varje gång man ska åka så känns det som lämnar honom ....
Och snälla till er som verkar tycka är ett bra tillfälle att ta upp en massa saker och prata om saker som ni ej har att göra med och framförallt så skiter jag i erat/era spekulationer för jag vet vad som är rätt och fel men tyvärr fel tillfälle att ta upp sådana saker mitt största mål är just nu Emil och barnen här hemma ska få det så bra som möjligt men det är väldigt svårt när folk ska börja med sina spekulationer eller vem det mest är synd om.... det finns alltid 2 sidor på allt men om man bara väljer att se en sida så tycker varför komma o gnälla sedan om saker o ting som e gammalt , det är nuet som räknat det som har varit har varit ...
...var snäll och lägg ner respektera att sånt kan tas upp när tillfälle kommer
JAG ÄLSKAR DEJ EMIL
Emil och jag på Magdas student
Kämpa på Emil se till att bli bättre så jag får krama om dej och säga hur mycket jag älskar dej men det vet du ändå :)


Kommentarer
Postat av: ellinor j

ÅH goa vän nu saknar jag verkligen våran barndom med allt bus =( Blir så ledsen för er skull finner inga ord att detta hänt i Emils barndom skall vara som våran var full i bus o liv fullt..o livet lekte säker för honom också så händer detta mitt i all lek ....blir så arg att folk dömmer sådant finns ju ingen att lägga skuld på det har hänt OCH ???? jag skulle bli väldigt orolig här uppe om jag inget visste o tack som hemskt mycket att ni orkar med oss andra som inte kan komma eller bara ringa ...men vi är med er HELA tiden<3<3<3.......jo jag hittar inte denna fb som du har gjort så vi kan läsa REN fakta o inte behöva höra på elaka tungor fick upp den igår men fb hittar inte den idag tror jag försökte skicka en in bjudan till gruppen tror jag ?? miljoner kramar på er alla =)

2012-05-24 @ 07:51:10
Postat av: Fanny Karlsson

Tänker på er! Han är stark! Massa styrke kramar till er!

2012-05-25 @ 11:44:32
Postat av: Carina Johansson

Tänker så på dig och "lilla" Emil, Li. Tänker tillbaks då du bodde här uppe, på allt roligt vi varit med om. Skit i alla idioter och bry dig om din fina familj och dig själv.Inget annat är viktigt. Rätt eller fel? vem kan avgöra vad som är vad? Många kramisar Carina Johansson.

2012-05-27 @ 08:46:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: