Lördag 8/9 2012 <3

Ja så har det blivit september ..hm vad tiden går ....:/
 
Livet är inte som vanligt längre känns som man bara försvinner bit för bit tyvärr ...Jag är ledsen för allt som hänt gråter när ingen ser och jag vet inte hur jag ska orka så mycket mer :/ men familjen är viktigast <3
Jag har 5 underbara barn som jag älskar över allt annat men jag vet inte hur jag ska räcka till ...men någonstans så finns viljan ....
Denna olycka som hänt vår familj har fört oss mycket närmare men jag står i ett vägskäl och vet inte vilket håll jag ska ta :/
Mina barn är mina allt <3 och min underbara man <3
 
Men mitt i allt så finns det ljusa stunder men just nu är dom mycket få och man tar vara på dem varmt ...
Ni ska veta att ni är mitt allt och kommer alltid vara <3
 
 


Kommentarer
Postat av: Carina Johansson

Lilla gumman, synd att du bor så långt i från mig. Jag förstår att du har det jobbigt även om du är glad för att Emil är mycket bättre. Klart familjen är viktigast, men även du Li är viktig. Har du ingen utomtående som du skulle kunna prata med om allt som hänt. Du kanske skulle behöva det för din skull. Eller ta en spakväll med någon go vän och bara tänk på dig en stund. Hör av dig om du skulle behöva ett par öron.Ta hand om dig , det är viktigt både för dig själv och dina närmaste. Kram Carina

2012-09-08 @ 18:20:59
Postat av: Cassan

Massa kramar!<3

2012-09-16 @ 10:43:03
URL: http://cassiesl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: