Torsdag ---

Ja sitter nu på kvällssidan kl är snart 00.00 och imorgon är skolavslutning för tjejerna ....aldrig någonsin mer jag kommer skicka efter avslutningskläder igen ...kläderna hann inte komma :( 
Panik panik och åter panik ...råga på allt så kommer jag inte ens ihåg var jag skickade efter det ...illa illa ...
Och ska väl heller inte gå under stolen med att man ligger exremt mycket back heller , men som tur är har man verkligen vänner som ställde upp ...tack till er ( ni vet vilka ni är )
 
Är så j-vla grymt besviken och ledsen så jag stressar sönder min hjärna på allt som händer runt en och sedan försöka vara en bra vän/mamma/fru mitt i allt är jävligt svårt ... men dessa personer som just nu finns i mitt liv är jag glad över att dom finns <3
 
Inte alltid lätt , kanske inte för någon kanske beror på hur man ser saker och ting ..alla kan inte tycka lika ...
 
jag älskar mitt jobb och har fått 2 helt underbara människor att jobba med , under dessa veckor så har jag lärt mej mycket ...hur ett problem löser sig och framförallt ta en sak i taget ...ett är att hur  än mycket skit man får ta så stå med ett leende och lösa problemet men framförallt hjälpas åt ..man är ett team och man hjälps åt ...fast många inte förstår vad det ordet ens betyder ....sorligt men sant ...
Den 1 juli är det väl planerat att jag ska börja det nya "teamleaderjobbet" och ser fram emot det som bra den ...har lärt mej hur det mesta fungerar på fältet så att säga men även inte på fältet ...va fan man finns väl för varandra och hjälps åt så mycket man kan , det är väl därför det kallas för Team eller ????
 
Vi har nu oxå bott på gården i 2 månader och ska inte ljuga och säga att jag stormtrivs här , lugnet hästarna och tystheten är bara så härlig ..det är vi bara vi hästarna och fåglarna på morgorna ....alla i familjen trivs :)
Men så är det ju alltid något som händer när man mår som mest bra ...ni skulle bara veta ...har lust att skriva av mej hur arg ledsen sviken och utnjyttad jag känner mej men något säger mej att jag kommer få lida för det ...något jag börjar få svårt med igen är att lita på människor vilket gör att jag drar mej tillbaka till min bubbla ...tur att Fredde finns , utan han så hade jag inte klarat det ...han är mitt allt och finns där hela tiden när jag är ledsen arg frustrerad och framförallt stressad ...jag som började må så bra nu börjar stressen sakta men säkert krypande ..när ska det vara nog ????
Ja man får göra det bästa av situvationen , göra det man tycker om bäst ...vara med tjejerna hos hästarna , där finns min ro ..finns bara vi och inga j-vla problem ....
Jag har ingen rätt att dömma någon precis som ingen annan har rätt att dömma mej , men svek är det värsta svek du kan åstakomma en människa och det tar tid att bygga upp igen ...om det någonsin går ...ja det får tiden utvisa .....
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: