Onsdag

är det idag ...
Veckan har gått sedan jag skrev sist och lite uppdatering :)
Ons Tors Fred Mån Tis var det utbildning , var en riktigt kul utbildning ...kan ni tänka er man måste ha certifikat på att köra städmaskiner :) För er som inte vet så kallas det  SRY , dom som ej har den får inte köra städmaskiner ...
Jag klarade praktiska proverna galant men klararde även själva provet .... Så nu kan jag köra med maskiner  oxå inom mitt jobb....
Den 1 Feb börjar jag på mitt nya jobb i Ystad med 18 timmar i veckan ( vilket kan oxå kan utökas )
Och måste även berätta att denna utbildning har jag velat gå på i över 10 år och nu fick jag chansen ... vilket jag inte ångrar ....
Är så jävla glad :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: