20120613

Igår var det den årliga skolavslutningen vilket Felicia till sin förtvivlan börjar gråta hejdlöst ...Jag vill inte ha sommalov säger hon mammas gullunge <3
Som vanligt så är vi hos Emil varje dag och igår så hade han varit ute med rullstolen o enl sköterskerna så verkade han gilla det , stod bredvid Emil ca en hel timme som bara känndes som 10 min men han la sin arm på min axel en lång stund o höll den still väldigt länge o det kändes väldigt skönt <3
Så någonstans känner han att man är där och att han känner ev tryggheten från oss ....
Steg åt rätt riktining ...
Sen förstår jag mej inte heller på dessa människor som inte träffat Emil på ca 10 15 år ska dit och hälsa på , han känner dom inte bara till namnen ...o det kan ev göra att Emil blir stressad och det vill vi defenitivt inte utsätta han för ... men förstår dom ???? Tror inte det ärligt talat ....
Men sedan denna olycka med Emil hänt så förstår jag mej inte heller på människor , jävla låsatsbrysigom metoden ok visst kan alla bry sig men varför nu och just nu när detta tragiska hänt ???
Och vissa människor kan bara hålla sig väck från mej iallafall och erat jävla låsatsbry er kan ni stoppa upp så långt ni kan , ja jag låter jävligt bitter men har man vänt mej ryggen en gång så är det erat val och jag behöver inte er i mitt liv ... mina barn är så stor nu så nu bestämmer 2 av dom själv vad dom ska göra med sina liv enda jag kan göra är att finnas där för dom o stötta dem på vägen ... Man kan aldrig tvinga en människa till något dom inte vill !!!!! Dom avgör själv vad dom vill o inte vill ....
Till dej Emil Morgan Roos :
Du är mammas kämpe och kommer alltid vara det , Jag älskar dej <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: