Fredag

Jaha då var det Fredag igen då :)
Fredde har åkt och fiskat som han älskar så <3
Fast fiska är jävligt skoj , är ett av mina största intressen oxå men bilbingo är ändå skojigast :)
 
Ja om 7 dagar ska jag då åka till Norrland , är snart 6 år sedan jag var uppe där sist så nervöst e det men ska bli skoj oxå ...
Träffa mina vänner och familj där uppe ...ibland saknar jag faktiskt Norrland ...man tänker ibland att hade vi inte flyttat så hade inte Emils olycka hänt mm men ja jag vet ..man kan inte tänka så ...men allt var så mycket annolunda där ...visst snackades det mycket skit där men ändå så var det just Norrland ...alla vet vem alla är precis som i denna skitby man bor i ...men det var mer ge och ta där , här nere så är det mesta bara ta ...tyvärr ...
 
Jag börjar känna av att jag kommer få ta avstånd från vissa människor ,mest för det att dom inte förstår fast det är svårt att försöka förstå något dom inte har en aning om ...eller så vill dem inte ....
 
Är jag en sämre människa bara för att jag skriver av mej , skriver mina utlägg på facebook ibland kanske för mycket ??? 
Jag vet att några läser min status varje dag , men ibland så känns det som dem flesta är bara nyfiken ....
 
Jag är en arbetande mamma precis som vilken mamma som helst , enda fördelen är att jag älskar verkligen mitt jobb medans andra bara har sitt jobb för pengarnas skull ...visst pengar är bra men har man ett jobb för bara den sakens skull , hur ska man då göra ett bra jobb ??? 
Och när så många andra verkligen får kämpa för att få ett , tycker synd om dem ...men måste ändå hålla med dem flesta man kan inte bara ta ett jobb för pengarnas skull , tex personligen skulle jag aldrig ta ett inom sjukvården för jag klarar inte av det precis som andra aldrig skulle ta ett städjobb ...hoppas ni fattar vad jag menar :)
Jag vet att jag är duktig på det jag jobbar med :)
 
Många tycker o säger att man är så stark , men ni skulle bara veta ...visst när man är som svagast blir man starkast ...
 
Hm .....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: